Marţi, 20 decembrie a.c., Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Argeş a prezentat în faţa autorităţilor judeţene şi a reprezentanţilor mass media bilanţul activităţii pentru anul 2011.
În prezenţa preşedintelui Consiliului Judeţean Argeş, Constantin Nicolescu, a vicepreşedintelui CJ Argeş Florin Tecău şi a prefectului Gheorghe Davidescu, col. Ion Popa, inspector şef al I.S.U. Argeş a prezentat echipamentele achiziţionate prin Programul Operaţional Regional - Achiziţia de echipamente specifice pentru îmbunătăţirea capacităţii şi calităţii sistemului de intervenţie în situaţii de urgenţă şi pentru acordarea asistenţei medicale de urgenţă şi a primului ajutor calificat, în Regiunea Sud-Muntenia, Axa proiritară 3, DMI 3.3 - Îmbunătăţirea dotării cu echipamente a bazelor operaţionale pentru intervenţii în situaţii de urgenţă.
Valoarea totală a proiectului este de 49.995.241,99 lei, cu o perioadă de implementare de 12 luni, beneficiar fiind Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară „Situaţii de Urgenţă Sud Muntenia”, prin Inspectoratele Judeţene pentru Situaţii de Urgenţă Argeş, Călăraşi, Dâmboviţa, Giurgiu, Prahova şi Teleorman, baza regională din Regiunea Sud Muntenia, care e localizată în municipiul Alexandria şi implicit angajaţii şi voluntarii din cadrul sistemului de asistenţă medicală şi tehnică de urgenţă prespitalicească şi intervenţie la incidente majore.
În ceea ce priveşte implementarea proiectului menţionat, până la această dată, pentru ISU Argeş, au fost achiziţionate următoarele echipamente:
- 1 autospecială de cercetare NBCR – Mercedes – 2.198.520 lei (cu TVA) – repartizată la Detaşamentul de Pompieri Piteşti (15.06.2011);
- 2 autospeciale de lucru cu apă şi spumă de capacitate medie (MAN) (2.000 l apă şi 120 kg spumogen) – în valoare de 719.200 lei fiecare - repartizate la Detaşamentul de Pompieri Piteşti şi Detaşamentul de Pom