Marți, 20 decembrie 2011, în jurul orei 12.00 AM. Formez numărul.
- Bun venit la Porsche Finance Group! Pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor noastre, acest apel telefonic s-ar putea să fie înregistrat. Continuarea convorbirii reprezintă…
Clienții, precum pușcăriașii: niște numere
Formez repede 100. Am învățat ”scurtătura”, spre disperarea roboțelului care nu apucă să-și recite întreaga povestioară de atenționare referitoare la ”acceptul” dat pentru continuarea convorbirii și nici secundele de reclamă.
- Bună ziua, numele meu este Cătălina… (nu am reținut numele de familie). Cu ce vă pot ajuta?
- Bună ziua, sunt Goțiu Remus Mihai și aș dori să vorbesc cu domnul Cosmin Mihuț (supervizor Departament Relații Clienți – după cum știam încă de săptămâna trecută).
- Vă rog să-mi comunicați un cod de client sau numărul contractului.
- Spuneți-i că îl caută Goțiu Remus Mihai, să mă sune. Are numărul meu de telefon…
- Vă rog să-mi spuneți un cod de client pentru a-i putea comunica…
- Doamnă, domnișoară Cătălina, comunicați-i, vă rog, că l-a căutat Goțiu Remus Mihai. Știe despre ce este vorba…
- Am nevoie de un cod de client pentru a-i putea comunica…
- Doamnă, domnișoară, nu aveți nevoie de niciun cod de client pentru a-i comunica domnului Mihuț să-l sune pe Goțiu Remus Mihai. Înțelegeți că sunt o persoană și nu un cod ori un număr. Așadar, rugămintea mea să-i transmiteți domnului Mihuț că l-a sunat Goțiu Remus Mihai care așteaptă să fie resunat… E opțiunea d-voastră dacă veți face sau nu asta… O zi bună, la revedere!
Apăs butonul de finalizare a apelului telefonic înainte ca doamna/domnișoara Cătălina să ciripească încă o dată că are nevoie de codul de client sau numărul de contract. Nu mă aștept să înțeleagă care e diferența dintre o persoană și un cod de client. Ori un număr. Nici nu mă aștept să realizez