În mai puţin de o săptămână, campania Salvează Crăciunul a emoţionat România. Aţi citit poveştile copiilor necăjiţi de la Valea Screzii şi Valea Plopului, unde preotul Nicolae Tănase are grijă de peste 400 de suflete. Aţi aflat că le-a ars bucătăria, sala de mese şi clubul de joacă. Aţi dat Like campaniei Salvează Crăciunul, iniţiată de gândul şi Ştirile Pro TV pentru a-i ajuta, şi aţi reuşit o performanţă unică. MULŢUMITĂ VOUĂ, celor care aţi dovedit FORŢA COMUNITĂŢII, campania a strâns până acum peste 100.000 de Like-uri şi aproape 70.000 de euro, care le vor însenina sărbătorile. Dacă nu aveţi un cont de facebook puteţi dona şi direct în conturile Asociaţiei celor care au grijă de micuţii din Valea Screzii.
Siteul salveazacraciunul.ro a fost lansat joia trecută. Am dorit iniţial să strângem 10.000 de Like-uri, pentru care sponsorii să dea 10.000 de euro, bani pentru copiii necăjiţi din Valea Screzii şi Valea Plopului. Ceea ce a urmat în primele 24 de ore ne-a depăşit orice aşteptare: peste 40.000 de Like-uri şi 36.100 de euro donaţi de sponsori. Numărul Like-urilor a crescut, iar sponsorii s-au străduit să ţină pasul cu voi. S-au strâns astfel 68.650 de euro. Până acum.
În cursul zilei de miercuri, alţi doi sponsori s-au alăturat iniţiativei de a-i ajuta pe copiii de care are grijă preotul Nicolae Tănase: Birkston şi Lindab, care au donat cărămidă în valoare de 11.500 de euro şi ţiglă pentru acoperiş în valoare de 1.700 de euro.
Îi amintim aici pe toţi: GlaxoSmithKline România (10.000 de euro), Fundaţia Vodafone România (5.000), Volksbank (5.000), Alico România (3.300), Europharm Distribuţie (2.300), Medlife (1.000), Procter & Gamble (3.850), Mc Donald's (1.500), Opel (3.000), GlaxoSmithKline Consumer Healthcare (5.000), Birkston (11.500) şi Lindab (1.700). Două companii care au donat au dorit sa rămână anonime: prima a donat 7.000 de euro, a d