B1 TV a reuşit să depăşească marţi seara producţiile Realitatea TV şi ştirile de la miezul nopţii de la Antena 3.
Ediţia de marţi seară a emisiunii „Lumea lui Banciu” a înregistrat, pe targetul All Urban, un rating mediu de 1.0% şi o cotă medie de piaţă de 3.7%, în timp ce Realitatea TV obţinea, pe acelaşi interval orar (23.00 – 23.54) cu un jurnal de ştiri, o medie de rating de doar 0.7% şi un share de 2.6 %, potrivit unui comunicat B1 TV.
Pe segmentul de public comercial 18 – 49 de ani, emisiunea pamflet realizată de Radu Banciu a avut o cotă de piaţă de 2.9% şi s-a clasat, de asemenea, peste Realitatea TV, care a obţinut 0.7 %.
Tot aseară, ediţia de la ora 24.00 a Ştirilor B1 TV a fost lider detaşat în rândul televiziunilor de ştiri, pe segmentul de public comercial 18-49 de ani . În intervalul de difuzare (24.00-01.00), B1 TV a atins o cotă medie de piaţă de 2.2 %, faţă de numai 0.5% pentru Antena 3, respectiv 0.3%, valoarea înregistrată de Realitatea TV.