Un piteștean a depus o plângere la Poliția Argeș după ce a constat, luni seară, lipsa sumei de 100.000 de euro din contul său, fără ca el să semneze, să fie prezent sau să împuternicească pe altcineva să facă o astfel de tranzacție.
23 decembrie UPDATE Banca dezvăluie cum au dispărut cei 100.000 de euro din contul piteșteanului
Reprezentanții Băncii Transilvania au emis un comunicat de presă în care susțin că banii au fost retrași din cont, în mod legal, de un membru al familiei piteșteanului.
“În legătură cu subiectul referitor la sesizarea clientului băncii noastre, în Piteşti, menţionăm că toate operaţiunile derulate au fost desfăşurate în conformitate cu regulamentele şi normele în vigoare, Banca Transilvania procedând corect în relaţia cu clienţii săi. Banii în discuţie au fost transferaţi de împuternicit, în baza semnăturii autorizate, conform legii.
Considerăm că aspectele sesizate au de-a face exclusiv cu neînţegeri familiale ale clientului, iar acest subiect este de natură particulară, personală, neavând legătură în niciun fel cu tranzacţiile bancare.
Mai mult, pentru a clarifica aspectele în discuţie, inclusiv onestitatea intenţiilor reclamantului în acest caz, banca a iniţiat demersurile legale către autorităţile abilitate”, se precizează în comunicatul de presă.
22 decembrie 2011 100.000 de euro au dispărut din contul unui piteștean
Bărbatul, care nu a vrut să-și facă public numele, îi consideră vinovații de fraudă pe angajații bănci și a cerut să-i fie restituiți banii. D.C. a constatat lipsa banilor când a fost să retragă o parte din bani pentru o excursie și pentru a participa la o licitație, intenționând să facă și o altă depunere.
„Am cerut să scot o sumă de bani, pentru a plăti o excursie, dar şi pentru a participa la o licitaţie, şi am constatat că nu mai sunt în cont cei 100.000