Deşi mulţi „binevoitori” i-au cântat prohodul încă de la primul număr, „argumentând” că nu îşi va găsi locul pe piaţa presei de afaceri locală inexistentă dealtfel la acea oră, revista „Transilvania Business” – sau mai pe scurt „TB” cum îi spunem noi -, „surioara” cotidianului Zi de zi şi a săptămânalului Ziarul de Mureş, a crescut de la număr la număr, având în prezent un tiraj de 9.500 de exemplare, 66 de pagini şi o distribuţie în 15 judeţe (preponderent din Ardeal), plus capitala.
Am răsfoit ieri cu plăcere numărul 15, proaspăt ieşit din tipar. Un cover story de şapte pagini despre „imperiul vinului” de la Jidvei, „Reţeta romană a prosperităţii” – un articol fascinant despre regulile care guvernează economia mondială încă de pe vremea imperiului roman, povestea Cinema City – investiţia de 5 milioane de euro din centrul comercial Promenada Mall, secretele tinereţii fără bătrâneţe de la Centrul Psihosan din Ungheni, „Profit real din spaţiul virtual” – un reportaj scris de la faţa locului (Bucureşti) despre ediţia a V-a a Business Days, sunt doar câteva din materialele care aşteaptă să fie lecturate de dumenavoastră.
Şi dacă nu v-am convins 100%, mai amintesc un calup de titluri: „Marketing şi reţele de socializare”, „Topul firmelor ieşite din criză”, „Marketingul viitorului”, „Gastronomia spaniolă cucereşte Transilvania”, „Trainer de la NASA pentru managerii clujeni”, „Ce aduce sănătos noua Lege a Sănătăţii?”, „Chirurgia estetică relansează turismul medical”. Interesante subiecte, nu-i aşa?
Parcă nici nu-ţi vine să crezi că revista costă doar 5 lei… Însă totul e pe bune! Nu vă rămâne decât să vă convingeţi singuri, la chioşcurile de difuzare a presei. Lectură plăcută şi Crăciun fericit!
Deşi mulţi „binevoitori” i-au cântat prohodul încă de la primul număr, „argumentând” că nu îşi va găsi locul pe piaţa presei de afaceri locală inexistentă d