Nu a trecut decât o săptămână şi în Gara de Nord din Bucureşti a revenit haosul. Mii de navetişti au întârziat în această dimineaţă la serviciu din cauza unor noi furturi de echipamente feroviare în zona Chitila. Sursa: Codrin Prisecaru
La sosirea în Gara de Nord trenurile din direcţia Ploieşti au avut întârziere şi de două ore şi jumătate.
Trenul Regio 3004 de la Braşov avea o întârziere de 145 de minute. Interregio 1577 de la Ploieşti Sud a întârziat 60 de minute. Întârzieri au avut şi trenurile internaţionale, cum ar fi Intercity 473 de la Budapesta, cu o întârziere de 35 de minute la prima strigare.
Un navetist care venea de la Ploieşti în această dimineaţă a parcurs distanţa de 60 de kilometri, cu trenul IRE 1624 în 2 ore şi 15 minute. El ne-a povestit că trenul a staţionat aproximativ 30 de minute în staţia Brazi, acolo unde unii navetişti nu au mai avut răbdare, au coborât din tren şi s-au dus la ocazie.
Interesant de menţionat este faptul că la casa de bilete din Ploieşti Vest călătorii nu au fost informaţi că vor ajunge cu întârziere la destinaţie, deşi lucrătorii CFR ştiau despre problemele care există pe traseu.
Furturile de echipamente feroviare au devenit tot mai dese tocmai după ce, recent, Ministerul Transporturilor a semnat cu Ministerul Administraţiei şi Internelor un protocol pentru prevenirea sustragerilor de la calea ferată.
Explicația CFR
La intrarea în Gara Bucureşti Nord trenurile ajung cu întârzieri de până la două ore din cauza unei defecţiuni la instalaţia de dirijare a traficului. "Defecţiunea a fost produsă de persoane necunoscute care, în cursul nopţii, au tăiat şi sustras cabluri de alimentare din complexul instalaţiei de control al traficului", explică reprezentanţii CFR Călători într-un comunicat de presă.
Astfel, circulaţia feroviară pe relaţi