Georgia Sorana, CEO Billa România, spune că magazinul din Cluj-Napoca a fost amendat din cauza unor caserole cu icre, iar în urma neregulilor găsite de inspectorii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Cluj, şefa Departamentului Delicatese a fost dată afară.
În ceea ce priveşte problemele legaste de carne, sesizate de inspectorii CJPC Cluj, Georgiana Sorana spune că produsele alterate nu au fost comercializate. Citiţi mai jos poziţia oficială a Billa România:
În primul rând doresc să subliniez că filiala din Cluj nu a primit amenda pusă în discuţie de dvs. pentru probleme cu sortimentele din carne, ci din cauza unor caserole cu icre. Aceste icre sunt comercializate în caserole de mici dimensiuni ambalate în unităţile BILLA, folosindu-se însă produsele primite în magazin în recipiente de mari dimensiuni, de la furnizori. Perioada de 48 de ore oferită ca termen de valabilitate de către BILLA se referă strict la perioada dintre momentul ambalării în caserole mici şi până la consum, însă produsul primit în magazin are în fapt o perioadă de garanţie mult mai mare, de 30 de zile. Aceste caserole de mici dimensiuni au fost reetichetate, ceea ce într-adevăr a fost un gest greşit, dar marfa conţinută nu era şi nu se putea transforma nicidecum într-un produs dăunător pentru sănătatea clienţilor noştri.
În ceea ce priveşte carnea, într-adevar inspectorii au găsit în depozit câteva caserole expirate, dar cestea nu se aflau în sala de vânzare şi nici nu urma să fie scoase la vânzare. Mai mult, pentru aceste caserole urma să se întocmească documentele necesare în vederea scăderii lor din gestiune şi trimiterea acestora la Protan.
Vreau să subliniez că în urma vizitei inspectorilor şi celor două nereguli găsite în filiala din Cluj colaborarea cu şefa de departament de la Departamentul Delicatese nu a fost prelungită. În plus