Primul magazin al brandului italian Valentino a fost deschis, săptămâna trecută, la Bucureşti, în galeria The Grand Avenue din interiorul hotelului Mariott, în prezenţa a zeci de vedete autohtone şi personalităţi din lumea afacerilor.
„Roşul Valentino" are propriul magazin monobrand în România începând de săptămâna trecută. Magazinul, cu o suprafaţă de peste 250 de metri pătraţi, este prima reprezentanţă a brandului italian în ţara noastră.
Toate colecţiile de lux
Şi chiar dacă 2012 vine cu o accentuare a crizei financiare, brandurile de lux au înregistrat creşteri ale cifrelor de afaceri în acest an. Pentru produsele de lux există un număr redus de clienţi, dar sigur, care achiziţionează indiferent de situaţia financiară globală sau naţională. Aşa cum piaţa produselor haute couture trăieşte din aproximativ 3.000 de clienţi din toată lumea, indiferent de recesiunile care destabilizează economiile internaţionale. Ţinute din colecţia primăvară/vară 2012
Bucureştiul nu a fost ocolit, nici în acest an, de prezenţa brandurilor de lux, Valentino fiind unul dintre cei mai importanţi jucători în industria modei, brand care deţine magazine în 85 de ţări. Obiectivul pentru 2012 mizează promovarea intensă a colecţiilor care se comercializează deja în magazinul din România: colecţia toamnă/iarnă 2011-2012, împreună cu liniile Rouge Noir, RockStud, Modern Lace, Phyton Trends şi One of a Kind, dar şi colecţia primăvară/vară 2012, cu liniile Red Techno Couture, Christmas, Rock Stud, Bows, Va Va Voom and Chain Bags, Aphrodite, Stitched V., Mia, Glam Flats, Greta & Versailles şi Strapless Elegance. Colecţiile sunt create de către designerii Maria Grazia Chiuri şi Piccioli Pierpaolo. Alexandre Eram, Andreea Esca, Carmen Brumă, Andreea Raicu şi Malvina Cervenschi s-au numărat printre zecile de vedete autohtone şi personalităţi din lumea afacerilor preze