Magazinele de lux au exploatat intr-un mod subtil in acest an temele de Craciun, realizand un mix atragator si inedit intre lumea clasica a basmelor si imperiul luxos al modei de astazi. Vezi cu ce trucuri de marketing s-au inscris anul acesta la parada sarbatorilor cele mai luxoase magazine din Londra.
Fotograful Victoria Buchanan a facut un tur al magazinelor de lux din Londra si a ales cele mai spectaculoase vitrine, decorate in spiritul sarbatorilor - Harrods, Brooks Brothers, Harvey Nichols, Tiffany etc.
Harrods a "uzat" elegant de motivul printesei de gheata, asezata intr-un decor atemporal impreuna cu printul fermecat.
Harvey Nichols a ales sa etaleze in vitrina un cal diafan de poveste. Rochia neagra de pe manechin are un efect contrastant pe fondul culorilor de iarna inghetate.
Liberty of London a recurs la simbolul spiridusului, inmultindu-l cu ajutorul rosului si turcoazului pentru un efect fastuos.
Books Brothers a asortat decorul traditional de Craciun cu liniile clasice ale costumelor si accesoriilor de sezon.
Matthew Williamson a ales sa isi prezinte colectia extravaganta de sarbatori intr-un cadru inedit – o intrepatrundere de elemente naturale – vegetatie "saracita" de frigul iernii - si candelabre somptuoase.
Casa de bijuterii Tiffany a pariat pe minimalism – bijuteriile sunt "pierdute" in zapada care a pus stapanire pe oras.
Selfridge a combinat albul, argintiul si negrul pentru un efect hipnotizant.
Vezi in galeria foto de mai jos cum s-au pregatit pentru Craciun magazine de lux precum Harrods, Brooks Brothers, Louis Vuitton, Harvey Nichols, Kate Spade, Tiffany sau Mulberry.
Galerie Foto
Sursa foto: pursuitist.com
Magazinele de lux au exploatat intr-un mod subtil in acest an temele de Craciun, realizand un mix atragator