Campaniile de presa ale unei reviste suta la suta independente
La 22 de ani de la revolutia din decembrie si la 20 de ani de la aparitia primului numar al revistei "Formula AS", sarbatorim, iata, numarul 1000! O mie de saptamani in care o publicatie, la inceput de 16, apoi de 24 si in ultimii ani de 32 de pagini, suta la suta independenta, a patruns adanc in constiinta publica. Adresandu-se cititorilor educati, iubitori de lectura, patrioti si pastratori ai traditiilor, care, de fapt, compun grosul populatiei romanesti, "Formula AS" a gasit nisa perfecta de audienta. Nu este exagerat sa spunem ca cititorii ne-au impus directia de mers, fie direct, in cursul intalnirilor fata-n fata dintre redactie si admiratorii sai, fie prin sutele de mii de scrisori si miile de e-mail-uri trimise pe adresa redactiei - semn al unei puternice legaturi sentimentale dintre corpul redactional si "adrisantii" mesajelor sale. Din aceasta conlucrare fericita, au luat nastere campaniile de presa - semn al consecventei si al implicarii editoriale in tot ce a fost si este de interes national. Prin aceste campanii, revista a pus o amprenta adanca in miezul timpului sau, dovedindu-se un paznic de far bataios, priceput, sensibil si iubitor.
Promovarea terapiilor naturiste
Prima si cea mai ampla campanie a fost, dupa cum se stie, campania pentru promovarea alimentatiei sanatoase si a terapiilor naturiste alternative. Era pentru prima oara, dupa 1989, cand romanii aflau, dintr-un ziar, ca florile, fructele, radacinile, frunzele, mugurii, coaja de copac, fanul, apa, aerul si argila au capacitati uluitoare de vindecare, ca medicina "babelor" este folositoare, iar experienta vindecatoare a inaintasilor, pana la daci si romani, trebuie cunoscuta si folosita. Urmarile n-au intarziat sa apara: in doua rubrici de top, "Cititorii raspund" si "Leacuri de la cititori", prec