Aglomeratie in magazine de sarbatori 3 • Mii de ieseni au luat cu asalt rafturile cu produse "promotionale", iar magazinele sunt pline ochi cu oameni si carucioare • Pentru a face fata clientilor, unele supermarketuri si-au prelungit programul si au angajat personal • La un calcul sumar, un supermarket a facut incasari de cel putin 1.000.000 lei zilnic
Mii de ieseni au luat cu asalt rafturile cu produse "promotionale", iar magazinele sunt pline ochi cu oameni si carucioare. La iesire te intampina cozi de masini pe kilometri intregi, ambuteiaje si nervi intinsi la maximum. Una dintre zonele care se blocheaza traditional in apropierea sarbatorilor este intersectia de la Baza 3, unde se afla intrarea in Carrefour Felicia. Parcarea este, de cateva zile, supraaglomerata, iar iesirea presupune parcurgerea cu masina a catorva sute de metri in circa 15-20 de minute. Aglomeratia nu poate decat sa-i bucure pe administratorii hypermarketului, pentru ca in acest mod creste volumul vanzarilor. "Întotdeauna, în apropierea sarbatorilor de iarna am resimtit o crestere a numarului de clienti, fapt care genereaza automat si o crestere a vânzarilor. Astfel, cifra de afaceri a hypermarketului creste semnificativ fata de o perioada obisnuita", a declarat Cristian Cojocaru, directorul Carrefour Felicia. Acesta a precizat, insa, ca numarul clientilor si volumul de vanzari inregistrat sunt secrete.
Cifrele sunt secrete
Administratorii marilor lanturi de magazine pazesc cu strasnicie secretul asupra numarului de clienti si a volumului de vanzari. Daca reprezentantii Carrefour au comunicat, totusi, ca au crescut vanzarile si ca au angajat personal special pentru sarbatori, la Kaufland este secretomanie totala. "Informatiile solicitate vizeaza activitatea noastra operationala, pe care nu dorim sa o facem publica", a transmis biroul de presa al Kaufland.