Pascanenii vor putea participa, pe 13 ianuarie, la o sedinta publica in care va fi dezbatut raportul privind impactul asupra mediului pentru proiectul Variantei de ocolire Pascani. Investitia va fi amplasata in extravilanul municipiului Pascani si extravilanul comunei Motca, iar titularul proiectului va fi Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri (DRDP) Iasi. Pe baza raportului privind impactul asupra mediului si a discutiilor din sedinta de pe data de 13 ianuarie 2012, APM Iasi poate lua decizia pentru emiterea sau respingerea acordului de mediu.
Varianta de ocolire Pascani va avea o lungime de 7 kilometri, iar pentru constructia ei vor fi alocate fonduri de la Uniunea Europeana. Momentan, proiectul se afla la faza elaborarii studiului de fezabilitate. Aceasta investitie face parte dintr-un plan mai amplu al CNADNR, care cuprinde realizarea de sosele de centura si pentru orasele Roman, Campulung Moldovenesc si Vatra Dornei. Pentru cele 4 investitii au fost alocate 2,8 milioane de euro de la Uniunea Europeana, bani ce vor fi folositi la intocmirea studiului de fezabilitate, a proiectului tehnic, a detaliilor de executiei si a documentatiei de atribuire.
Pascanenii vor putea participa, pe 13 ianuarie, la o sedinta publica in care va fi dezbatut raportul privind impactul asupra mediului pentru proiectul Variantei de ocolire Pascani. Investitia va fi amplasata in extravilanul municipiului Pascani si extravilanul comunei Motca, iar titularul proiectului va fi Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri (DRDP) Iasi. Pe baza raportului privind impactul asupra mediului si a discutiilor din sedinta de pe data de 13 ianuarie 2012, APM Iasi poate lua decizia pentru emiterea sau respingerea