Un reprezentant al lanțului de magazine Carrefour România l-a denunțat pe primarul suspendat al Clujului, Sorin Apostu. Din denunț a rezultat, potrivit unor surse apropiate anchetei, că Apostu ar fi cerut personal și ar fi primit peste 10.000 de euro de la denunțător.
Dacă inițial s-a vehiculat ideea că mita de la Carrefour a venit în schimbul unor avize, autorizații și un acord de funcționare de care compania avea nevoie pentru deschiderea unui magazin la Cluj-Napoca, se pare că „ajutorul" pe care edilul l-a acordat a fost legat, de fapt, de magazinul din incinta Polus Center din comuna Florești.
Astfel, aceleași surse au dezvăluit pentru „Adevărul" că onorariul așa-zisului contract de consultanță ar fi însemnat, de fapt, prețul plătit de Carrefour România pentru a scăpa de exigența controalelor venite din partea Direcției Sanitar-Veterinare Cluj. Se pare că banii au intrat, lunar, în contul firmei socrului lui Apostu, Toralex SRL, firmă al cărei jurist a fost Monica Apostu.
În ultimele două săptămâni, reprezentanţii mai multor societăţi implicate în dosarul Apostu, care au plătit bani grei pentru aşa-zisele servicii de consultanţă oferite de către soţia edilului, Monica Apostu, în schimbul unor avize şi autorizaţii de la Primăria Cluj-Napoca, l-au denunţat pe primarul arestat.
Denunţurile arată că Sorin Apostu a cerut, pentru facilitarea obţinerii unor acte emise de către Primărie, personal, anumite sume de bani. Surse judiciare au declarat pentru „Adevărul" că, în urma denunţurilor făcute, suma pe care Apostu ar fi luat-o mită a crescut considerabil. Astfel, în momentul arestării preventive se vorbea despre suma de 125.000 de euro primită drept mită de la Aspazia Droniuc şi de la Călin Stoia pentru „aranjarea" contractelor de asigurare a parcului auto RATUC, respectiv pentru obţinerea contractului de salubrizare a oraşului