Sony Corp şi-a vândut către Samsung participaţia la producătorul de televizoare S-LCD pentru 935 milioane de dolari, anunţă Bloomberg. Sursa: ubergizmo.com
Compania S-LCD a fost înfiinţată de cei doi giganţi în 2004, iar oficialii Sony au ales această variantă după ce au estimat o perioadă de opt ani de scădere consecutivă a vânzărilor de televizoare.
Sony a investit până acum 1,65 mii de miliarde de woni (1,4 miliarde de dolari) în această companie. Această vânzare permite Sony să reducă pierderile avute până acum de divizia de televizoare.
Pentru a readuce compania pe profit, Howard Stringer, CEO-ul companiei, a anunţat achiziţii de 8,4 miliarde de dolari pentru a impulsiona diviziile profitabile ale grupului: telefonia mobilă şi producţia de muzică. În plus, compania a intrat pe sectorul tabletelor PC pentru a face concurenţă Apple.
Potrivit analiştilor, este un pas înainte pentru Sony, care a reuşit astfel să facă rost de bani şi să reducă o parte din pierderi. Totuşi, în continuare, compania se va confrunta cu preţuri în scădere şi cu costuri ridicate de producţie.