Bătălia pentru titlul de lider al Sfintei Sărbători s-a dat între Pro TV şi TVR 1. Antena 1 a reuşit să se impună doar pe segmentul matinal, cu ajutorul emisiunii lui Răzvan şi Dani.
Publicul a zapat duminică între Zilele TVR şi filmele de la Pro TV. "Dănutz SRL" de la TVR 1 a captivat peste 1,35 milioane de români duminică, în medie, iar Pro TV a fost lider în prime-time cu Ştirile şi două filme difuzate. Show-ul moderat de Dan Bittman s-a clasat pe locul al doilea la nivel naţional şi urban, cu 6,6% rating mediu şi 14,8 puncte de rating şi a fost lider pe intervalul 17.45-18.41, la nivel naţional, devansând ProTV şi Antena 1.
"Gala cântecului românesc", spectacolul organizat de Crăciun cu prilejul aniversării celor 55 de ani ai Televiziunii Române, a înregistrat audienţe foarte bune. Partea a doua a programului moderat de Iuliana Tudor şi transmis în direct a fost lider între orele 23.01 şi 23.54, înregistrând în medie la nivel naţional, peste 1 milion de telespectatori.
Pro TV a înregistrat duminică, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, o medie de 3,9 puncte de rating. Ştirile ProTV de la ora 19.00 au fost urmărite la nivel naţional de peste 2 milioane de telespectatori, audienţa medie fiind de 10,2 puncte de rating.
"Eroi de sacrificiu", filmul cu Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger şi Bruce Willis în rolurile principale a fost urmărit în medie de 1,8 milioane de persoane (8,7 puncte). Şi "Strania poveste a lui Benjamin Button" a fost lider de audienţă pe publicul comercial din mediul urban cu 5,3 puncte de rating.
Clasamentul se păstrează şi pe publicul din mediul urban, când ProTV înregistra 3,8 puncte de rating. Moş Măruţă a fost preferatul publicului, în intervalul orar 17.42-18.57 când a pregătit o ediţie specială "Happy Hour" cu care a adunat 6,2 punct