Clujenii au găsit metode inedite să își rotunjească veniturile: creează un cont de Facebook, adună mii de fani, iar apoi îl vând prin anunțuri date la mica publicitate.
Clujenii care-şi doresc o pagină de Facebook cu notorietate şi prieteni plătesc şi 200 de euro pentru a elimina timpul de aşteptare. De exemplu, posesorul contului Cluj Night Life are 4.100 de fani şi îşi vinde pagina pentru 150 de euro, în timp ce paginile cu fani din străinătate se vând contra unor sume de patru, cinci ori mai mari. Tamer este un tunisian căsătorit cu o clujeancă şi spune că pagina de Facebook a creat-o pentru a-şi promova afacerea, care s-a dovedit a nu fi una de succes.
În schimb, un simplu anunţ a fost suficient pentru ca el să primească mai multe oferte pentru pagina de Facebook decât pentru serviciile oferite de firma sa. Prin Cluj Night Life, tunisianul încerca să promoveze evenimentele din oraş şi spune că afacerea nu a funcţionat, pentru că românii nu vor să plăteacă pentru aşa ceva. În schimbm, pentru anunţul „vând pagină de Facebook cu 4.100 de fani la Cluj-Napoca, potrivită pentru cei care au sau dezvoltă un business", a primit zeci de telefoane şi a fost vizualizat de mii de ori în mediul online.
Pachet complet: Facebook, Youtube şi domeniu
Supărat pe eşecul înregistrat, tunisianul spune că vrea să-şi încheie socotelile cu afacerile din România şi să se întoarcă în ţara natală. „Eu sunt din Tunisia, căsătorit în Cluj. În Tunisia nimeni nu se aşteaptă să mergi în cluburi să faci poze şi să promovezi evenimente gratuit, eu am închis proiectul şi mă întorc în Tunisia. Am construit totul de la zero, pe mine ca să ajung la 4.000 de fani m-a costat timp, deplasări, e un proiect la care lucrez de doi ani. Am şi pagina pe Youtube şi tot ce trebuie", povesteşte Tamer. Acesta spune că totul e de vânzare, atât canalul de Youtube, cât şi site