Compania Google a decis sa se lanseze in industria transporturilor si calatoriilor aeriene, declansand o reactie de iritare in randurile colosilor acestui sector, care isi vad amenintata cota de piata.
Grupul din Mountain View devine din start un concurent serios, atat datorita uriasului potential tehnologic de care dispune, cat si resurselor financiare care-i permit dezvoltarea unor proiecte dificil de rivalizat, relateaza ANSA.
Pe de alta parte, Unchiul G are acces la importante canale si instrumente de marketing si publicitate, bucurandu-se totodata de o enorma popularitate in universul web - arme de invidiat intr-o astfel de competitie.
Iata de ce rivali cu pedigree in domeniu, precum Expedia, Orbitz Worldwide sau Priceline.com, s-au lansat intr-o campanie de protest la adresa initiativei Google, acuzand grupul de abuz de putere, prin utilizarea propriului motor de cautare pentru a castiga importante cote de piata intr-un sector care valoreaza circa 110 miliarde de dolari.
Potrivit sursei citate, incepand din decembrie, motorul de cautare Google ofera utilizatorilor rezultate vizand disponibilitatea calatoriilor cu avionul, zborurile fiind afisate in mod evident in fata celor apartinand companiilor mai sus amintite, care oricum ii datoreaza circa 10-20% din traficul pe propriile site-uri.
Compania Google a decis sa se lanseze in industria transporturilor si calatoriilor aeriene, declansand o reactie de iritare in randurile colosilor acestui sector, care isi vad amenintata cota de piata.
Grupul din Mountain View devine din start un concurent serios, atat datorita uriasului potential tehnologic de care dispune, cat si resurselor financiare care-i permit dezvoltarea unor proiecte dificil de rivalizat, relateaza ANSA.
Pe de alta parte, Unchiul G are acces la importante canale si