Studiul de fezabilitate privind semaforizarea din faţa uzinei Ford a fost respins pentru că n-a avut cine să le explice consilierilor de ce se face
Semafoarele de la poarta uzinei Ford Craiova n-au primit „undă verde“ din partea consilierilor locali craioveni. Membrii legislativului local au respins studiul de fezabilitate privind semaforizarea de la intrarea în fabrica de autoturisme din Bănie pe motiv că nici primarul Antonie Solomon şi nici vreunul dintre directorii Direcţiei de Investiţii şi Servicii Publice, din cadrul Primăriei Craiova, nu au catadicsit să se prezinte în şedinţa de joi a consiliului local pentru a justifica alegerea respectivei soluţii tehnice.
„De ce s-a ales această variantă?“
Primul care şi-a exprimat nedumerirea în şedinţa consiliului local de săptămâna trecută a fost Gheorghe Nedelescu.
„Aş vrea să întreb: de ce facem semafoare şi nu facem sens giratoriu la Ford? Semaforizarea înseamnă cheltuieli mai mari, înseamnă şi întreţinere, pe când sensul giratoriu fluidizează mai bine circulaţia şi eu vreau să-i întreb pe reprezentanţii primăriei de ce s-a ales această variantă. Trebuia să fie măcar unul dintre directori (e vorba despre directorii Direcţiei de Investiţii şi Servicii Publice din cadrul Primăriei Craiova - n.r.) sau domnul primar alături de noi, să răspundă întrebărilor pe tema acestei semaforizări. Chiar nu există nici un pic de respect?! Până va veni cineva să ne explice, eu zic să respingem prin vot acest proiect“, a spus consilierul Nedelescu.
„Cineva trebuie să ne lămurească exact. Nu putem să mergem pe bâjbâite. Eu zic că, o lună dacă-l amânăm, nu este nici un bai“, a opinat şi consilierul Emilian Ştefârţă.
Aşa se face că nici un consilier nu a votat pentru aprobarea acestui studiu de fezabilitate. „Aş vrea să se înţeleagă că s-a votat împotrivă pentru că nu a fost nimeni din parte