Sorana Cîrstea închide bucla lui 2011 punctând la impresie artistică. WTA a implementat o campanie globală de marketing, clădită pe melanjul seducător de graţie şi sportivitate, trăsături, care în opinia realizatorilor, ar fi definitorii pentru jucătoarele alese.
În plasa de stele aruncată pe prima pagină a siteului de profil a intrat şi Sorana, situată în prezent pe locul 60 al ierarhiei mondiale, după forcingul demarat abia în a doua parte a anului. Astfel, sfertfinalista de la Roland Garros (2009) a fost cooptată de "organizatori" în platforma pe care s-a clădit inedita campanie, iar capitalul de popularitate al româncei poate spori cosiderabil. Ce formă a luat episodul de Sărbători al ofensivei "Strong is beautiful"?
Club select
Ei bine, prin mintea celor de la WTA a străfulgerat ideea potrivit căreia fanii tenisului feminin ar trebui să-şi aibă favorita aproape. Foarte aproape! În dormitor, în living, în bucătărie, în baie, în geantă, pe biroul de la serviciu, în bagajul de mână sau pe smartphone. Totul sub forma unui wallpaper, descedentul posterelor care le înfăţişau pe Sabatini, Capriati sau Hingis. Avantajul prezentui? Doritorii le pot avea pe Ana Ivanovici, Kim Clijsters sau Caroline Wozniacki la cea mai bună rezoluţie şi în mărimi diferite, imaginile pliându-se pe orice dimensiune de ecran. Nu vă rămâne decât să încercaţi, accesând www.wtatour.com.
Sorana e a patra româncă în topul WTA, după Monica Niculescu (30), Irina Begu (40) şi Simona Halep (47)
"Îmi doresc să am un an cât mai bun şi să urc în topul WTA cât mai sus", Sorana Cîrstea, 60 WTA
Sorana Cîrstea va participa de pe 2 ianuarie la Turneul de la Auckland (Noua Zeelandă)
Sorana Cîrstea închide bucla lui 2011 punctând la impresie artistică. WTA a implementat o campanie globală de marketing, clădită pe melanjul seducător de graţie şi sportivitate, trăs