�n dialog cu ec. Mitrucă PUŞCAŞU, Director Regional OTP BANK ROM�NIA - Zona Moldova
-Cu ce particularităţi se evidenţiază OTP Bank faţă de celelalte instituţii bancare? - OTP Bank România este parte a OTP Group, unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa Centrală şi de Est, cu operaţiuni în ţări precum Ungaria, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia, Serbia şi România. Prezentă din 2005 pe piaţa bancară din România, OTP Bank şi-a propus să devină o bancă universală puternică, care să ofere servicii complete pentru clienţi persoane fizice şi companii.În toate acţiunile pe care le-a întreprins de-a lungul celor peste cinci ani de când este prezentă pe piaţa locală, OTP Bank România şi-a construit, prin inovaţie şi competenţă, drumul către acest obiectiv, oferind servicii bancare atât persoanelor fizice cât şi companiilor.OTP Bank România oferă canale alternative şi pachete de servicii asociate produselor, un domeniu în care OTP Bank este lider incontestabil în Ungaria – având o cotă de piaţă de 50% pe servicii de Call Center, 70% pe Internet Banking şi 70% pe Mobile Banking. De când a pătruns pe piaţa din România, OTP Bank a analizat cu atenţie piaţa locală şi a identificat în permanenţă noi oportunităţi de investiţie şi dezvoltare, câştigându-şi astfel dreptul de a fi considerată o bancă inovativă. În 2009 s-au împlinit 5 ani de la intrarea OTP Bank pe piaţa din România, un moment de sărbătoare, dar şi de analiză a ceea ce am reuşit în toata aceasta perioadă. Putem spune, cu mândrie, că momentul bilanţului a adus confirmarea valorilor băncii, acele valori care ne-au făcut remarcaţi în rândul celorlalte instituţii de profil: inovaţie, responsabilitate şi stabilitate – aceştia sunt cei trei piloni pe care ne-am cladit evoluţia şi care ne-au evidenţiat. Noi oferim nu doar produse şi servicii bancare, ci şi sfaturi,