Cel de al 42-lea salon auto de la Tokio a acordat spatii generoase motoarelor si subansamblelor de motor, anume pregatit pentru impatimitii de mecanica, atat ingineri, cat si amatori.
Pregatite sa fie accesibile tuturor privitorilor, motoarele si subansamblele sunt prezentate sectionate intr-un stil atractiv, care permite nu numai cunoasterea structurii constructive, dar si intelegerea modului de functionare.
Prezentam mai jos cateva din cele mai reprezentative exponate, asa cum au fost ele publicate de portalul Big Picture.
Cutie de viteze automata, cu sapte trepte, fabricata de Nissan pentru masinile hibrid (electric plus Diesel)
Aceeasi cutie de viteze, in vedere axiala
Si tot aceeasi cutie, intr-o alta vedere frontala, in prim plan
Cutie de viteze compacta, tot pentru o masina hibrida Diesel electrica, fabricata de Toyota
Vehicul integral electric, cu motoarele montate in corpul rotilor.
Puntea din fata a aceluiasi vehicul
Blocul de acumulatoare al unui vehicul hibrid electric-hidrogen
Rezervorul de hidrogen aferent motorului prezentat anterior
Motor complet asamblat
Alt motor complet asamblat
Cel de al 42-lea salon auto de la Tokio a acordat spatii generoase motoarelor si subansamblelor de motor, anume pregatit pentru impatimitii de mecanica, atat ingineri, cat si amatori.
Pregatite sa fie accesibile tuturor privitorilor, motoarele si subansamblele sunt prezentate sectionate intr-un stil atractiv, care permite nu numai cunoasterea structurii constructive, dar si intelegerea modului de functionare.
Prezentam mai jos cateva din cele mai reprezentative exponate, as