Calendarul pe 2012 al faimosului brand reuneşte frumuseţi fotografiate în Corsica. Pagini realizate de redacţia Forbes.
În universul high-tech - dar prea puţin strălucitor - al anvelopelor există o modalitate spectaculoasă de a trezi emoţia şi pasiunile lumii întregi: un calendar artistic, exclusivist şi aproape legendar. Pentru orice pasionat al curselor de Formula 1, Pirelli este un nume la fel de cunoscut precum „Barrichello", „Schumacher" sau „Hamilton", brandul italian fiind, cel puţin până în 2013, furnizorul exclusiv pentru cursele de Formula 1 şi pentru competiţiile Superbike. Pentru actorii din industria grea, este cel de-al cincilea producător de anvelope al lumii în termeni de vânzări şi un brand estimat la 2,27 de miliarde de euro. În lumea modei, este creatorul unei colecţii de ,,design industrial", P Zero. Pentru tot restul lumii, însă, numele Pirelli evocă un univers mult mai artistic şi feminin. De fapt, unul exclusiv feminin.
Din 1964, producătorul italian de anvelope (cu o istorie proprie de peste 130 de ani) editează, anual, un calendar în ediţie limitată, destinat clienţilor de top şi unui număr restrâns de celebrităţi. În ultimii 48 de ani (excluzând perioada 1975-1983 când nu a mai apărut, ca măsură de austeritate după şocul petrolului), fiecare calendar a mobilizat câte un fotograf renumit, plus 12 fotomodele de top, într-o locaţie inedită: Spania, Maroc, Franţa, California, Bahamas, Corsica sau chiar Botswana.
Pentru că rezultatul este prezentat întotdeauna în cadrul unei gale internaţionale de anvergură, cu participarea vedetelor de top şi a jurnaliştilor din toată lumea, la începutul lunii decembrie „Forbes România" a luat parte, la New York, la exclusivista lansare a Calendarului Pirelli 2012. Autorul: pentru prima oară în istorie, un italian, respectiv fotograful de nuduri Mario Sorrenti. După aproape o săptămână petrecut