Antena 3 a incheiat un 2011 fabulos! A fost a fost cel mai urmarit post de stiri din tara, a devenit singurul post de stiri din Romania afiliat la CNN International si a fost cea mai premiata televiziune de stiri din Romania, castigand distinctii APTR, AIB Londra, Flacara, TV Mania.
Intr-un an plin de evenimente politice, sociale si economice importante, atat la nivel national cat si international, romanii au ales sa se informeze de la Antena 3. Conform Gfk Romania, Antena 3 s-a clasat pe locul 1 in topul televiziunilor de stiri in anul 2011, atat pe targetul urban 18+, cat si in randul publicului all urban.
Cu o medie de 6.5% cota de piata pe targetul urban 18+ si 6% pe urban all, Antena 3 a fost nu numai cel mai urmarit post de stiri din Romania la nivelul intregii zile, dar a reusit si performanta de a ocupa locul trei in clasamentul tuturor televiziunilor, dupa Pro Tv si Antena 1.
O alta reusita a Antenei 3 in 2011 este cresterea semnificativa a cotei de piata comparativ cu 2010. Cifrele indica pe targetul urban 18+ o crestere de 16% la nivelul intregii zile (de la 5.6 la 6.5 share) si de 17% in cel mai disputat interval orar (de la 5.4 la 6.3), in timp ce pe targetul urban all, postul de stiri obtine o crestere de 15 (de la 5.2 la 6), respectiv 16 procente (de la 5.1 la 5.9).
In raport cu productiile direct concurente, emisiunile consacrate ale Antenei 3 s-au impus detasat pe tot parcursul anului in tronsoanele orare aferente. Gfk Romania anunta ca procentele cele mai mari au fost inregistrate de cel mai urmarit talk show din Romania, Sinteza Zilei cu Mihai Gadea, care a depasit emisiunile concurente in 94% dintre cazuri, urmat de cea mai spectaculoasa revista a presei, In gura presei cu Mircea Badea, care a obtinut un procent de 91% leadership, si de cea mai urmarita dezbatere, La ordinea zilei cu Da