Nu mentinerea mediului nepoluat, ci traditia ii determina pe chinezi sa utilizeze vechile transporturl, cu vehicule actionate prin forta omului.
Admiratia noastra se opreste insa nu atat la efortul cu care respectivul om trage din greu la pedalele triciclului sau ale bicicletei, cat la maiestria fara seaman cu care isi cladeste marfa, astfel incat sa incapa cantitati enorme, mentinandu-se in siguranta, printr-un incredibil efect autoportant.
Va invitam sa priviti in continuare dibacia cu care chinezii isi exercita originala meserie de caraus prin forte proprii, potrivit BigPicture.
"Greu la deal, cu boii mici" - o zicala romaneasca, aplicata la chinezi.
Doamna plimba gramada de cutii, domnul plimba catelul. Nu-mi dau seama cine este discriminat: doamna, domnul sau catelul?
Inca putin si piramida din damigene va fi gata. Locul de parcare: langa panoul "prima casa", inscriptionat chinezeste.
Ca sa transporti baloane, nici nu-ti trebuie triciclu. Ajuge sa ai ideea.
Munca grea e pentru femei. Barbatii sunt la tomberon: unul trage, altul da sa impinga.
"Resapez cauciucuri, ieftiiiin!"
Toata lumea munceste, dar numai unul trage din greu.
"Ar mai fi ceva loc, dar n-au mai avut atatea navete sa-mi dea"
Mobilier vechi. Oare cate tone suporta un triciclu?
Nu mentinerea mediului nepoluat, ci traditia ii determina pe chinezi sa utilizeze vechile transporturl, cu vehicule actionate prin forta omului.
Admiratia noastra se opreste insa nu atat la efortul cu care respectivul om trage din greu la pedalele triciclului sau ale bicicletei, cat la maiestria fara seaman cu care isi cladeste marfa, astfel incat sa incapa can