Giganţii IT au lansat anul acesta numeroase gadget-uri performante, de la noul iPad, la tabletele Android sau notebook-urile care ar putea înlocui cândva actualele laptopuri, relatează Business Insider.
Cu toate acesea, în cursa pentru inovare, unele companii au încercat să dezvolte produse atât de inedite încât rezultatul a fost de multe ori dezamăgitor. De la gadget-uri hibrid nefuncţionale, la copii nereuşite ale iPad-ului Apple, aveţi mai jos o compilaţie a celor mai neinspirate lansări din 2011.
Laptopul-carcasă de la Motorola
Gigantul american a introdus conceptul unei laptop care funcţionează doar când este integrat cu telefonul Motorola Atrix. Laptopul, mai mult o carcasă, are puţine funcţii şi costă 500 de dolari, un preţ nejustificat având în vedere că nu pot fi descărcate nici măcar aplicaţii de telefon pe el.
Smartphone-ul "verde" de la Samsung
Replenish este un smartphone slab care rulează sistemul de operare Android, creat de Samsung în încercarea de a ilustra preocuparea companiei pentru probleme de mediu. Telefonul este făcut din materiale reciclate, are un touchscreen mic şi o tastatură pe care nu te poţi baza, scriu jurnaliştii străini. Gadget-ul s-a vândut în special, la abonament, la preţul redus de 50 de dolari.
Tableta Toshiba Thrive, cu o grosime de 25 de centimetri
Toshiba a încercat să le ofere utilizatorilor de tabletă ceva ce lipsea iPad-ului: porturi USB, HDMI sau de carduri SD. Rezultatul a fost tableta Thrive, un gadget cu o grosime de 25 de centimetri, grea şi dintr-un plastic inestetic, deloc apreciată de public şi de critici, în special pentru că a fost lansată cu un bug (se bloca în sleep mode).
Brăţara de fitness Jawbone Up
Conceptul acestui accesoriu de fitness a fost întâmpinat cu entuziasm de cei care îşi doreau să ducă o viaţă mai sănătoasă. Jawbone Up este o br