Cum se va comporta Twitter in anul nou? Google va renunta la Google+? Va aparea un concurent pentru Facebook? Iata doar cateva intrebari care au nevoie de un raspuns, mai ales avand in vedere ca in 2012 retelele de socializare vor juca un rol si mai mare in viata internautilor decat pana acum.
CNET a intocmit o lista de cinci predictii pentru retelele sociale:
1. Raspandirea accesarii retelelor sociale de pe telefoanele mobile inseamna vesti bune pentru toata lumea. In SUA, majoritatea consumatorilor vor avea in curand cel putin un smartphone, si cifrele sunt in crestere si in celelalte colturi ale lumii. Noile dispozitive ce ii tin in permanenta conectati pe utilizatori la ce se intampla cu reteaua lor de prieteni sunt mana cereasca pentru retelele de socializare.
Smartphonurile stiu cine esti, care sunt prietenii tai, si, in curand, ce cumperi si de unde - aici va incepe urmatoarea faza a retelelor de socializare. Tot mai multe companii, dintre care unele mici precum Path si Milk, vor folosi reteaua Facebook pentru a conecta oamenii si afacerile in noi moduri.
2. Twitter va fi marele favorit al celor ce vor sa-si faca publicitate in 2012. Twitter este o platforma extrem de eficienta cand vine vorba despre raspandirea mesajelor de brand printre consumatori si nu e nevoie nici de resurse multe pentru a crea o campanie reusita.
Desi Facebook ramane cel mai important vehicul pentru marketing, Twitter va conta tot mai mult in 2012, datorita simplitatii si eficientei.
3. Prezidentialele din SUA din 2012 vor conta enorm pe retelele de socializare. In 2012, principalele campanii politice vor fi tot mai dependente de retelele de socializare, posibil chiar mai mult decat de spoturile Tv.
4. Google+ ramane un succes pentru critici, insa un esec pentru consumatori, cu toate ca Google nu va renun