Sunt un biet navetist care incearca sa supravietuiasca intr-o mica localitate de langa Bucuresti, departe de chiriile scumpe si viata stresanta din Capitala. Acest statut mi-a adus un partener pe care, la inceput, l-am crezut ca fiind onest si de nadejde. Cine credea ca, in trei ani de zile, CFR SA va deveni cosmarul cotidianului meu!
Locuind la 30 km de Bucuresti si muncind in Capitala, cea mai accesibila alternativa de a ajunge la serviciu este data de calatoria zilnica cu trenul. Un tren personal, rebotezat de curand Regio, care opreste si in mica halta numita Scrovistea. Dar de ce ma declar nemultumit si ofuscat pe CFR SA?
Din cauza haosului care domneste in aceasta societate nationala, denumita pompos "companie". Nu vorbesc, bazandu-ma pe cine stie ce informatii culese din presa sau de pe bloguri, ci glasuiesc in cunostinta de cauza, din pozitia martorului zilnic la degradarea uneia dintre cele mai valoroase societati ale statului roman.
Spun valoroasa, uitandu-ma cata atentie acorda Europa acestui sector si cum Romania isi bate joc de ceea ce are, obsedata de autostrazi pe care oricum nu le-a construit. Peste 200 de milioane euro au adus caile ferate statului francez drept profit, anul trecut. Uitati-va ce inseamna CFR pentru statul roman.
Probabil, multi cititori ai cestui site au vazut cum, in fiecare saptamana, dimineata, apare pe Ziare.com informatia conform careia CFR anunta intarzieri de trenuri, care totalizeaza cateva sute de minute per unitate de transport.
La sfarsitul anuntului sec, se precizeza ca, din cauza unor furturi de cabluri, activitatea CFR a fost pericilitata, iar echipele de interventie se afla pe teren. Se mai spune, in final, ca Politia TF (Transporturi Feroviare) depune toate eforturile pentru prinderea faptasilor. Cert este ca, de vreo trei ani, de cand circul pe ruta Scrovist