Peste trei milioane de români au petrecut noaptea dintre ani urmărind „Revelionul de poveste“ de la Antena 1, în timp ce doar 1,12 milioane au ales „Star Maraton de Revelion“ de la Pro TV.
Ca-n fiecare an televiziunile au pregătit programe speciale pentru noaptea de Revelion. Fiecare post TV a sperat să atragă cât mai mulţi telespectatori mizând în principiu pe aceeaşi reţetă: manele, muzică uşoară şi glumiţe fără sare şi piper.
La cumpăna dintre ani, cei mai mulţi români au preferat să urmărească programele Antenei 1, Pro TV pierzându-şi întâietatea în preferinţele celor care şi-au petrecut noaptea de Revelion în faţa televizorului, potrivit paginademedia.ro. Mai bine de 3,14 milioane de oameni s-au uitat la Antena 1, în intervalul orar 21.29 - 1.32, la nivel naţional, de aproape trei ori mai mulţi decât cei care au ales Pro TV (1,12 milioane de telespectatori).
Pe locul al treilea în preferinţele românilor s-a poziţionat TVR 1, la o diferenţă mică faţă de Pro TV, postul atrăgând 1,1 milioane de telespectatori la nivel naţional. Etno TV, televiziune specializată în programe folclorice, a pierdut doar o poziţie faţă de anul trecut, aflându-se de această dată pe locul al patrulea, cu o audienţă de 735.000 de telespectatori.
Următoarele clasate în topul audienţelor sunt Naţional TV, Prima TV şi Kanal D. Realitatea TV, cu „Revelionul lui Dinescu", s-a clasat pe locul opt, cu 233.000 de privitori, şi a fost urmată de Antena 3 şi B1 TV. Antena 1 a obţinut 15,4 puncte de rating, în timp ce Pro TV a primit 5,5, TVR 1 - 5,4, Etno TV - 3,6, iar Naţional TV - 2,4. La nivel urban, tot Antena 1 a fost lider de audienţă, însă prăpastia dintre acest post şi Pro TV a fost şi mai mare. În timp ce Antena 1 a avut 1,66 milioane de telespectatori, rivalul a atras doar 648.000 de telespectatori. La TVR 1 s-au uitat 541.000 de persoane din mediul urban.
Minu