Mai bine de jumătate din înmatriculările Dacia pe piaţa franceză anul trecut au fost reprezentate de SUV-ul Duster, care cu aproape 52.000 de unităţi comercializate este cea mai bine vândută maşină din clasa ei şi în top 10 al pieţei, conform statisticilor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
În timp ce piaţa auto din Franţa a scăzut anul trecut cu 2%, înmatriculările de autoturisme Dacia au scăzut cu 15%, la aproape 89.000. Cu toate acestea, SUV-ul Duster s-a impus în topul vânzărilor din Franţa, depăşind modele consacrate precum Ford Fiesta, VW Golf sau Opel Corsa.
În total, Duster a atins o cotă de piaţă de 2,3%. Cota de piaţă a Dacia s-a redus de la 4,65% în 2010 la 4,04% anul trecut, în condiţiile în care constructorul român nu a lansat în 2011 niciun model nou pe piaţă, noutăţile fiind programate pentru acest an - monovolumul Lodgy şi Logan 2.
Mai bine de jumătate din înmatriculările Dacia pe piaţa franceză anul trecut au fost reprezentate de SUV-ul Duster, care cu aproape 52.000 de unităţi comercializate este cea mai bine vândută maşină din clasa ei şi în top 10 al pieţei, conform statisticilor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
În timp ce piaţa auto din Franţa a scăzut anul trecut cu 2%, înmatriculările de autoturisme Dacia au scăzut cu 15%, la aproape 89.000. Cu toate acestea, SUV-ul Duster s-a impus în topul vânzărilor din Franţa, depăşind modele consacrate precum Ford Fiesta, VW Golf sau Opel Corsa.
În total, Duster a atins o cotă de piaţă de 2,3%. Cota de piaţă a Dacia s-a redus de la 4,65% în 2010 la 4,04% anul trecut, în condiţiile în care constructorul român nu a lansat în 2011 niciun model nou pe piaţă, noutăţile fiind programate pentru acest an - monovolumul Lodgy şi Logan 2.