- Social - nr. 922 / 3 Ianuarie, 2012 Ne-am propus sa prezentam in cadrul acestei rubrici artisti despre care se vorbeste la modul superlativ, care au plecat de aici si au facut cinste orasului prin realizarile lor, indiferent de varsta sau etnie. "Premiantul” editiei, despre care am mai scris, regizorul Beres Attila, absolvent al facultatii de...Matematica si apoi de Regie, a facut deja, in ciuda varstei foarte tinere, o frumoasa cariera nationala si deja internationala, ca prim regizor al Teatrului de Opereta si Musical din Budapesta, aplicand si la Teatrul National de Opereta "Ion Dacian” din Bucuresti, cu mult profesionalism, stilul de arta sincretica - muzica live, actori care arata si canta la fel de bine cum si danseaza, decoruri miscatoare, lumini si efecte audiovizuale de-a dreptul cinematografice. La sfarsitul anului trecut, actorii si cantaretii Teatrului de Opereta din Capitala au jucat, cu sala umpluta pana la limita, pe 29 si 30 decembrie, mega-succesul "Rebecca” de Levay, care, la Budapesta, a ajuns la reprezentatia cu numarul 100, dupa spusele cuceritorului conte Max de Winter - Florin Budnaru, care, insa, a asteptat 15 ani recunoasterea calitatilor sale exceptionale, in cadrul unor premii de genul celor Galei VIP. Adriana Vlad a fost foarte afectata de accidentul tragic (cum tine foarte mult sa precizeze) ce a curmat viata prietenei sale, Malina Olinescu, alaturi de care trebuia sa-si petreaca trecerea dintre ani la Poiana Brasov, fapt ce s-a vazut foarte pregnant in spectacol. Targumureseanul Andras Demeter si Bianca Ionescu au jucat parca mai bine de data aceasta, ca, de altfel, in general, toti interpretii, motivati si de ochiul sever al cronicarului din sala. Catalin Petrescu, cu aspect de Clark Gable, dar cu un costum in genul altui actor, din "Singing in the rain”...., desi bun in toate reprezentatiile, este dezavantajat de modul evident in ca