Alin Burcea, proprietarul companiei Paralela 45, cu activităţi în turism, dar şi în retail prin lanţul de magazine Chicco, a realizat în 2011 afaceri de aproximativ 35 de milioane de euro, din care aproape 6 milioane de euro sunt generate de afacerea cu produse pentru copii.
"În 2011 am investit aproape 100.000 de euro în deschiderea a trei magazine Chicco în ţară, ajungând la o reţea de 11 magazine", a declarat Alin Burcea. Omul de afaceri are magazine cu haine, încălţăminte, accesorii pentru copii cu vârsta până în şase ani în Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Cluj, Braşov, Piteşti, Oradea, Sibiu, Iaşi şi Galaţi, ce totalizează o suprafaţă de aproape 1.500 de metri pătraţi. Primul magazin Chicco a fost deschis în 1996.
Burcea susţine că deşi a mai deschis 3 magazine în 2011, volumul afacerilor s-a menţinut la nivelul anului 2010, când operau doar 8 magazine, din cauza scăderii consumului de pe piaţă. "Ca să stagnăm în retail când piaţa este în cădere cred că este bine. Pentru 2012 nu am plănuit investiţii în extinderea lanţului de magazine, stau în aşteptare. Nu poţi să faci predicţii într-o economie impredictibilă", a declarat el.
Alin Burcea, proprietarul companiei Paralela 45, cu activităţi în turism, dar şi în retail prin lanţul de magazine Chicco, a realizat în 2011 afaceri de aproximativ 35 de milioane de euro, din care aproape 6 milioane de euro sunt generate de afacerea cu produse pentru copii.
"În 2011 am investit aproape 100.000 de euro în deschiderea a trei magazine Chicco în ţară, ajungând la o reţea de 11 magazine", a declarat Alin Burcea. Omul de afaceri are magazine cu haine, încălţăminte, accesorii pentru copii cu vârsta până în şase ani în Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Cluj, Braşov, Piteşti, Oradea, Sibiu, Iaşi şi Galaţi, ce totalizează o suprafaţă de aproape 1.500 de metri pătraţi. Primul ma