La 21 decembrie 2011, uzina întrerupea cu două zile mai devreme ca de obicei producţia, din cauza scăderii comenzilor şi pentru a evita acumularea de stocuri.
Uzina Dacia de la Mioveni îşi începe, de marţi, activitatea după o perioadă de pauză.
La 21 decembrie 2011, uzina întrerupea cu două zile mai devreme ca de obicei producţia, din cauza scăderii comenzilor şi pentru a evita acumularea de stocuri.
"Noi trebuia să oprim lucrul peste două zile, dar pentru că s-a dorit de către Grupul Renault să nu avem stocuri, s-a oprit fabricarea de autoturisme pe roţi. Cei care lucrează la Uzina Mecanică şi la Logistică vor munci în continuare. În această perioadă fabricăm doar piese de schimb, astfel că Presajul, o parte din Caroserie şi toată zona de Mecanică lucrează”, a declarat, în luna decembrie, liderul de sindicat de la Dacia, Nicolae Pavelescu.
Reprezentanţii Uzinei Dacia au recunoscut că scăderea comenzilor este principalul motiv pentru care au luat această decizie.
"La fel ca întregul domeniu auto, Dacia este influenţată de realitatea economică şi de evoluţia pieţelor, mai ales a celor din Europa, principala noastră destinaţie de export. În contextul scaderii comenzilor, pentru a evita acumularea de stocuri, Dacia trebuie să îşi ajusteze producţia pentru ultima lună din 2011" au precizat atunci reprezentanţii Uzinei.