Rusia ar putea să interzică sau să restricţioneze reclamele la bere fiindcă această băutură este consumată de prea mulţi tineri, scrie CBS.
În Rusia, berea nu este catalogată drept băutură alcoolică, motiv pentru care poate fi vândută adolescenţilor cu vârste mai mici de 18 ani (vârsta legală la care ruşii pot să cumpere alcool). Campaniile de publicitate ale mărcilor de bere vor trebui să devină şi ele mai subtile prin utilizarea altor medii de comunicare decât reclama clasică.
Cel mai probabil reclamele la bere vor deveni mult mai creative, aşa cum este cazul în Marea Britanie, unde este interzis să se difuzeze la televizor scene în care şoferul este beat sau clipuri cu aluzii sexuale. Cei de la Carlsberg au declarat că vor continua să-şi promoveze produsul pe alte căi dacă nu vor mai putea să-şi facă reclamă la televizor.
Rusia ar putea să interzică sau să restricţioneze reclamele la bere fiindcă această băutură este consumată de prea mulţi tineri, scrie CBS.
În Rusia, berea nu este catalogată drept băutură alcoolică, motiv pentru care poate fi vândută adolescenţilor cu vârste mai mici de 18 ani (vârsta legală la care ruşii pot să cumpere alcool). Campaniile de publicitate ale mărcilor de bere vor trebui să devină şi ele mai subtile prin utilizarea altor medii de comunicare decât reclama clasică.
Cel mai probabil reclamele la bere vor deveni mult mai creative, aşa cum este cazul în Marea Britanie, unde este interzis să se difuzeze la televizor scene în care şoferul este beat sau clipuri cu aluzii sexuale. Cei de la Carlsberg au declarat că vor continua să-şi promoveze produsul pe alte căi dacă nu vor mai putea să-şi facă reclamă la televizor.