Jos Verstappen era coechipierul lui Michael Schumacher in 1994, un an extrem de controversat in istoria Formulei 1. A fost anul in care germanul a castigat primul sau titlu suprem in F1, anul mortii lui Senna, si anul in care team-ul Benetton a fost suspectat (si sanctionat) de mai multe nereguli tehnice. Intr-un interviu acordat recent, unei publicatii sportive din tara sa, pilotul olandez sustine ca monopostul cu care Michael Schumacher devenea campion mondial in acel an era ilegal.
"Unii vor spune ca incerc sa ma scuz, insa stiu ca masinile erau diferite, desi mereu am crezul ca asa ceva este imposibil. Franam cat mai tarziu posibil si intram in viraje cat mai tare posibil, pentru a ma apropia de datele lui, dar in zadar. Cum era posibil ca el sa o faca?", spune Verstappen.
Verstappen sugereaza astfel ca masina lui Schumacher din 1994 dispunea de un sistem de control al tractiunii, interzis prin regulament. El mai lasa sa se inteleaga ca neregulile de la exemplarul monopostului B194 pilotat de Schumi i-ar fi fost confirmate de boss-ul echipei, Flavio Briatore, intr-o discutie particulara, purtata ulterior, scrie 24auto.ro. Jos Verstappen era coechipierul lui Michael Schumacher in 1994, un an extrem de controversat in istoria Formulei 1. A fost anul in care germanul a castigat primul sau titlu suprem in F1, anul mortii lui Senna, si anul in care team-ul Benetton a fost suspectat (si sanctionat) de mai multe nereguli tehnice. Intr-un interviu acordat recent, unei publicatii sportive din tara sa, pilotul olandez sustine ca monopostul cu care Michael Schumacher devenea campion mondial in acel an era ilegal.
"Unii vor spune ca incerc sa ma scuz, insa stiu ca masinile erau diferite, desi mereu am crezul ca asa ceva este imposibil. Franam cat mai tarziu posibil si intram in viraje cat mai tare posibil, pentru a ma apropia de datele lui