Noul sport naţional rămâne tot cel vechi: să urmăreşti Sport.ro! În 2011, Sport.ro a avut cele mai vizionate jurnale de ştiri şi cele mai urmărite talkshowuri, cu audienţe şi de cinci ori mai mari decât ale posturilor concurente.
Distanţa dintre Sport.ro şi celelalte canale de sport din România s-a menţinut şi în anul încheiat de curând. Faţă de GSP TV şi Eurosport, singurele posturi de profil cu audienţe notabile, Sport.ro a fost de cinci ori mai urmărit în targetul comercial, bărbaţi cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, din mediul urban (0,5 rating faţă de 0,1). Şi cele patru luni ale lui 2011 (ianuarie-aprilie) în care şi DigiSport a avut audienţa măsurată, au fost dominate clar tot de Sport.ro, postul care deţine Liga I ajungând la 0,3.
Recordul de la Roma
Cel mai urmărit program din 2011 pe Sport.ro a fost egalul istoric pe care FC Vaslui l-a reuşit cu Lazio, chiar la Roma (4,6 puncte de rating). Pe locul secund în această ierarhie nu apare niciunul dintre granzii din fotbalul nostru sau vreun meci mare din Europa, ci un braţ de fier! Programul în care Ion Oncescu, campionul mondial la skandenberg, a doborât nu mai puţin de 500 de oameni vine imediat sub partida Lazio - FC Vaslui (4,3 puncte de rating). Următorul show al lui Oncescu va fi în luna februarie a acestui an, când în faţa lui vor sta 1.000 de oameni dornici să îl învingă!
Facebook mania
Pe cel mai popular site de socializare din lume, Sport.ro (195.000) şi ProSport (130.000) au reuşit să depăşească, la numărul de fani, branduri celebre precum Steaua, Dinamo sau Gheorghe Hagi, conform site-ului Facebrands.ro.
0,4 puncte de rating a înregistrat, în cele două luni de emisie, cea mai nouă emisiune a Sport.ro, Ora de ProSport, moderată de Dan Filoti
0,5 puncte de rating a făcut, în medie, matinalul "Ora exactă în sport" moderat de