În urma informaţiilor apărute referitoare la vânzarea de apă infestată în magazinele Lidl, compania a ţinut să precizeze că în prezent, în reţeaua lor nu există niciun produs care să nu corespundă normelor în vigoare.
"Nu deţinem nicio informaţie care să confirme existenţa unui produs neconform cu standardele impuse. Nu avem informaţii nici din partea autorităţilor în drept şi nici în urma propriilor noastre controale conform cărora ar exista neconformităţi cu reglementările în vigoare.
În ultimul timp am primit semnale din piaţă în legătură cu calitatea unui sortiment de apă, am verificat temeinic toate cazurile semnalate şi am retras preventiv de la vânzare produsele în cauză. Controalele efectuate recent de către autorităţile în drept, precum şi rezultatele de care dispunem nu arată că apa aflată la vânzare ar fi neconformă cu reglementările în vigoare şi standardele impuse.
Asiguram toţi consumatorii că sănătatea şi siguranţa clienţilor sunt prioritatea numărul 1 pentru Lidl, de aceea verificăm, în mod regulat, toate articolele din sortiment, în institute de specialitate independente şi colaborăm continuu cu autorităţile în drept, din respect pentru consumatori.
Mai precizăm că Lidl acţionează responsabil, pe baza unor standarde de calitate foarte ridicate impuse de către companie, care sunt respectate cu rigurozitate în fiecare piaţă".