Antena 1 a înregistrat în 2011 o creștere a cotei de piață cu 5%, față de anul 2010 și cu 26% față de 2008, mulţumită emisiunilor „X Factor“, „Plasa de stele“, „În puii mei“ sau „Mireasă pentru fiul meu“.
La nivelul targetului său comercial, format din persoane din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 15 și 54 de ani, Antena 1 a înregistrat o creștere considerabilă a cotei de piață în ultimii ani, potrivit unui comunicat emis de reprezentanţii postului TV, care citează datele colectate de GfK Romania.
Antena 1 a crescut în 2011 față de 2008 cu 26% la nivelul cotei de piață înregistrată pe durata întregii zile. Comparativ, Pro Tv a crescut în același interval și la nivelul aceluiași target, cu 13%, în vreme ce alte televiziuni generaliste sau televiziunile de nișă au înregistrat scăderi.
În ultimul an, Antena 1 a crescut cu 5 procente, spre deosebire de principalul competitor, Pro Tv care nu a înregistrat nicio creștere în ultimul an.
„Plasa de stele“, prezentată de Dan Negru, a fost în 2011 lider de piață cu mai mult de jumătate dintre ediții. Emisiunea s-a bucurat de popularitate în rândul publicului din categoria 15-54 urban, impunandu-se pe primul loc in preferintele telespectatorilor într-un procent de 53%.
Pe de altă parte, „Mireasă pentru fiul meu“ a înregistrat un procent de leadership de 63%. Antena 1 s-a remarcat si prin edițiile speciale de Crăciun prezentate de Gabriela Vrânceanu Firea, precum și „Crăciun cu Nae și Vasile“, care au fost lider de piață la nivelul publicului din mediul urban.
Mai mult, în noaptea de Revelion, programul prezentat de Dan Negru s-a clasat pe prima poziție a topului de audiență cu un rating mediu de 14.4 % și o cotă de piață de 31.4 procente, în vreme ce programul oferit de Pro Tv a înregistrat 5.6% audiență medie și 12.2.% cotă de piață.