Una din 15 maşini vândute la nivel european este un monovolum, potrivit statisticilor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), însă niciunul dintre modelele de pe piaţă nu vine şi cu un preţ de sub 14.000 de euro şi posibilitatea de a avea şapte locuri. Potrivit presei auto internaţionale, Lodgy va avea un preţ de pornire de aproximativ 10.000 de euro în versiunea de bază şi va ajunge la peste 15.000 de euro în cazul versiunii de top, fiind cu circa 10.000 de euro mai ieftin decât un Renault Scenic, cel mai bine vândut monovolum al constructorului francez. De asemenea, Lodgy va avea şi o versiune utilitară, cunoscută momentan sub numele de cod K68, care va dispune de uşi laterale culisabile şi uşi spate care se vor deschide precum cele de pe Logan MCV.
Pe piaţa locală segmentul monovolumelor reprezintă mai puţin de 2% din piaţa autoturismelor, în timp ce în Europa de Vest cota acestora se apropie de 10%, occidentalii preferând monovolumele şi break-urile în detrimentul SUV-urilor datorită spaţiului oferit, dar şi consumului mai scăzut de combustibil.
Potrivit presei marocane care citează surse din cadrul Renault, anul viitor se vor produce aproximativ 90.000 de unităţi din noul Lodgy, pentru ca ulterior să se ajungă la un volum de 170.000 de unităţi.
Lodgy face parte din gama entry şi în mod evident are în comun o serie de piese cu modelele produse la Mioveni. În consecinţă, există componente fabricate în România, de către Dacia sau de către furnizori externi, care vor fi livrate în Maroc pentru a susţine producţia noului model. Din acest punct de vedere, lansarea lui Lodgy va genera activitate în plus pentru Dacia, care va fabrica şi va expedia anumite componente către uzina din Tanger.
Mai mult, în contextul în care Dacia are câteva sute de furnizori pe piaţa locală pentru care lucrează peste 100.000 de a