Hyundai s-a clasat, pentru al doilea an consecutiv, pe prima poziţie a clasamentului "Auto Bild Qualitätsreport", întocmit de publicaţia germană Auto Bild. Distincţia a fost acordată pe baza unei analize complexe cu privire la fiabilitate, calitate pe termen lung şi satisfacţia clienţilor - Hyundai reuşind să depăşească toţi producătorii de automobile, inclusiv nume puternice de mărci germane şi japoneze.
Lista anuală întocmită de Auto Bild evaluează şapte criterii-cheie, cu pondere egală, în funcţie de informaţiile primite de la cei 8.610 conducători auto, precum garanţia oferită de producători, informaţii legate de rechemări în service şi date furnizate de către autoritatea germană Technische Überwachung Verein (TÜV), care acoperă 7,5 milioane de inspecţii auto.
Premiul "Auto Bild Qualitätsreport", unul dintre cele mai prestigioase sondaje din industrie, demonstrează încă o dată progresul realizat de către Hyundai prin îmbunătăţiri continue ale calităţii produselor sale, ale serviciilor şi ale relaţiei cu clienţii săi.
"Hyundai a triumfat încă o dată în faţa unor mărci considerate punct de referinţă în ceea ce priveşte calitatea. Ne-am îmbunătăţit punctajul de anul trecut, iar câştigarea acestui titlu pentru al doilea an consecutiv este o realizare fantastică. Calitatea rămâne prioritatea principală Hyundai şi încercăm să oferim tot ce e mai bun prin toate produsele şi serviciile noastre", a declarat Allan Rushforth, Senior Vice President şi COO al Hyundai Motor Europa.
Unul dintre factorii importanţi ai victoriei Hyundai l-a reprezentat pachetul 5 Year Triple Care, Auto Bild sancţionând lipsa unui pachet atât de cuprinzător printre constructorii europeni.
Toate modelele Hyundai recent lansate în Europa includ pachetul 5 Year Triple Care - care oferă garanţie integrală fără limită de kilometri timp de 5 ani, 5 ani asistenţă rutieră şi