Doru Mocanu munceste in Peninsula ca designer auto, insa in ultima vreme cocheteaza din ce in ce mai mult cu imbracamintea. Are propriile produse pe care le vinde prin intermediul internetului. Ar vrea chiar sa deschida o fabrica de haine la Iasi. Un tinar iesean in virsta de 33 de ani, care lucreaza de 8 ani in Italia, face primul pas din cariera de designer vestimentar. Prima colectie de tricouri semnata de catre Doru Mocanu va fi lansata in mod oficial in primavara anului viitor. Insa, in cursul acestei luni, modelele de tricouri propuse de acesta vor putea fi vazute pe un cont special de Facebook (Doru Mocanu Artists, n.r.), dupa care pe un site specializat, pentru a fi cumparate cu 60 de lei. Prima colectie Ideea de a crea tricouri o are de mai multi ani, insa s-a concretizat la sfirsitul acestui an, in urma unei colaborari cu o fabrica din Iasi. Aceasta s-a nascut in primul rind din dorinta lui Doru de a imbraca altfel de tricouri decit cele existente pe piata si de a oferi aceasta posibilitate cit mai multor tineri. Prima colectie, intitulata "I love G" (G, fiind prescurtarea de la Giulia, nepotica sa, n.r.), va aduce in atentia publicului 8 modele de tricouri, in 8 culori, confectionate din bumbac, respectiv din bumbac si elastan (5%, pentru a se mula pe corp, n.r.). "Ca modele, am facut, de exemplu, cu V in fata si pe o parte, cu guler foarte larg sau cu taieturi asimetrice - putin indraznete, dar acestea se adreseaza barbatilor care vor sa isi evidentieze masculinitatea - si tricouri mai lungi, nu la baza curelei, pentru ca asta e trendul pentru 2012. Sint albe, negre, lila, verzi, albastre, rosu ferari si mov. Logo-urile difera de la un tricou la altul si sint fie in stil minimalist, fie mai complexe, pentru a acoperi cit mai multe gusturi. M-am jucat, de exemplu, cu litere, coduri de bare sau cu mult scris. Materialul l-am luat de la o firma din Verona, p