Lanţul de restaurante fast-food Quick a lansat hamburgerii "Darth Vader". "Darth Maul" şi "Yoda" pentru a promova filmul "Star Wars: The Phantom Menace" în 3D, scrie Business Insider.
Ideea de marketing a restaurantelor belgiene Quick s-a dovedit a fi una strălucită, vânzările de hamburgeri crescând foarte mult în ultimul timp. Campania Quick a devenit virală pe internet, în special din cauza hamburgerului "Darth Vader", care are pâinea neagră.
Lanţul de restaurante Quick este unul dintre cele mai răspândite din Europa. Până acum nu era o firmă foarte cunoscută în lume, dar cu ajutorul campaniei pentru burgerul "Darth Vader", lanţul de restaurante fast-food a reuşit să atragă atenţia.
Lanţul de restaurante fast-food Quick a lansat hamburgerii "Darth Vader". "Darth Maul" şi "Yoda" pentru a promova filmul "Star Wars: The Phantom Menace" în 3D, scrie Business Insider.
Ideea de marketing a restaurantelor belgiene Quick s-a dovedit a fi una strălucită, vânzările de hamburgeri crescând foarte mult în ultimul timp. Campania Quick a devenit virală pe internet, în special din cauza hamburgerului "Darth Vader", care are pâinea neagră.
Lanţul de restaurante Quick este unul dintre cele mai răspândite din Europa. Până acum nu era o firmă foarte cunoscută în lume, dar cu ajutorul campaniei pentru burgerul "Darth Vader", lanţul de restaurante fast-food a reuşit să atragă atenţia.