Vatmanul implicat în accidentul soldat cu rănirea antrenorului Mircea Lucescu, din 6 ianuarie, a respectat normele de circulaţie preventivă şi a făcut tot posibilul pentru evitarea evenimentului rutier, precizează Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB).
Potrivit unui comunicat al RATB remis luni Agerpres, conducătorul de tramvai de pe linia 1 a utilizat toate sistemele de frânare cu care este dotat tramvaiul, frâna electrodinamică de serviciu, frâna electrohidraulică de oprire şi staţionare şi frâna electromagnetică cu patină, pentru situaţii deosebite, însă spaţiul redus dintre tramvai şi autoturism nu a permis oprirea tramvaiului şi evitarea totală a accidentului. ‘Am făcut tot posibilul pentru evitarea accidentului. Am avut o reacţie cât se poate de rapidă şi am acţionat toate sistemele de frânare de care dispune tramvaiul. Dacă era un conducător mai puţin experimentat în locul meu, nu reacţiona atât de prompt’, declară vatmanul implicat în eveniment.
Angajatul în cauză are o vechime de 19 ani în RATB şi în toată această perioadă nu a fost implicat în accidente rutiere din culpă proprie, fiind un bun profesionist, se menţionează în comunicatul RATB. Aceeaşi sursă precizează că întregul personal de bord al RATB este supus controalelor medicale periodice la cabinetele de medicina muncii, conform legislaţiei în vigoare. RATB aşteaptă concluziile anchetei organelor de cercetare, abilitate să stabilească adevărul în acest caz şi îi transmite lui Mircea Lucescu urări însănătoşire grabnică.
Mircea Lucescu a declarat într-un interviu apărut luni în Gazeta Sporturilor că are impresia că vatmanul a vrut să intre în maşina pe care o conducea.
Vatmanul implicat în accidentul soldat cu rănirea antrenorului Mircea Lucescu, din 6 ianuarie, a respectat normele de circulaţie preventivă şi a făcut tot posibilul pentru evitarea evenimentului ru