După ce a încheiat anul 2011 în poziţia de lider de audienţă pe intervalul său orar, "Happy Hour" continuă tradiţia şi păşeşte cu dreptul în noul an. Prima ediţie a emisiunii difuzaţă de Pro Tv în 2012 a fost lider absolut de audienţă pe toate categoriile de public.
La nivelul întregii populaţii a ţării, emisiunea de divertisment a atins un vârf de audienţă, la 18.40, de 10,8 puncte de rating şi 23 procente din cota de piaţă, fiind urmarită de peste 2 milioane de români, în vreme ce pe publicul comercial show-ul a atins în acelaşi minut de maximă audienţă o cotă de piaţă de 27,6 procente, potrivit unui comunicat al postului de televiziune.
De altfel, emisiunea prezentată de Cătălin Maruţă luni, 9 ianuarie, a fost lider de audienţă pe întreg intervalul de difuzare (17.45-18.58). Pro Tv s-a plasat în fruntea clasamentului audienţelor cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani de 6,5 puncte de rating şi 21,8 % cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 s-a clasat a doua cu o medie de 4,3 puncte de rating şi 14,2 % cotă de piaţă.
Raportul se păstrează şi pe publicul din mediul urban, cu Pro Tv lider de audienţă cu un rating mediu de 6,9 şi o cotă de piaţă de 17,5 procente, în timp ce Antena 1 s-a clasat a doua cu o medie de 6,5 puncte de rating şi 16,5 % cotă de piaţă. Şi la nivelul întregii populaţii a ţării, "Happy Hour" a fost cel mai urmărit program în intervalul său orar, cu o audienţă medie de 8,3 puncte de rating şi 18,7 % cotă de piaţă, urmat de programele Antenei 1 cu 7,2 puncte de rating şi 16,3 % cotă de piaţă.
Emisiunea "Happy Hour" poate fi urmărită zilnic în direct şi pe voyo.ro.
După ce a încheiat anul 2011 în poziţia de lider de audienţă pe intervalul său orar, "Happy Hour" continuă tradiţia şi păşeşte cu dreptul în noul an. Prima ediţie a emisiunii difuzaţă de Pro Tv în 2012 a fost li