Samsung a prezentat, în cadrul Târgului de electronice de la Las Vegas (CES 2012), un televizor "inteligent", conectat la internet, care va putea fi controlat prin intermediul gesturilor şi al vocii, scrie BBC.
În plus, noul TV va putea deveni mai "deştept" în fiecare an, prin adăugarea unui echipament care măreşte performanţele şi implementează noi funcţii. Astfel, utilizatorii nu vor mai trebui să-şi facă griji că televizoarele lor devin învechite, susţin reprezentanţii companiei.
Televizorul ES8000, care funcţionează cu tehnologia LED, are o cameră video incorporată, care le permite utilizatorilor să navigheze pe internet printr-un simplu gest al mâinii. De asemenea, ei pot schimba canalele prin comenzi vocale, într-una dintre cele 20 de limbi pe care ES8000 le "înţelege".
În plus, televizorul "inteligent" este dotat cu un program de recunoaştere facială, care ajută la personalizarea TV-ului pentru fiecare utilizator.
Boo-keun Yoon, preşedintele diviziei de electronice a Samsung, a anunţat că firma vinde două televizoare pe minut, în întreaga lume, şi se pregăteşte să atingă pragul de 20 de milioane de aplicaţii pentru TV descărcate de utilizatori.
De altfel, televizoarele cu procesoare incluse sunt unele dintre cele mai aşteptate gadget-uri de la CES 2012. Organizatorii au declarat că se aşteaptă ca jumătate dintre televizoarele vândute în 2012 să se poată conecta la internet, spre deosebire de doar 12%, cât era cifra în 2010.
Concurenţii Samsung se aliază cu Google
LG a anunţat, prin vocea directorului Scott Anh, că va semna un parteneriat cu Google şi că vor lansa împreună un televizor cu internet, aplicaţii şi funcţia de recunoaştere vocală.
De asemenea, Sony a prezentat noul HX850 LED TV, care permite accesul la toate melodiile şi videoclipurile din reţeaua companiei. În plus, japonezii au dezvăluit şi două n