Compania de publicitate outdoor Affichage România este deţinută în proporţie de 100% de compania elveţiană Affichage Holding SA, după ce aceasta din urmă a cumpărat 30% din acţiunile companiei româneşti de la americanii de la Ventris.
Valoarea tranzacţiei nu a fost făcută publică. "Mă voi dedica în totalitate îmbunătăţirii operaţiunilor locale ale Affichage Holding, în conformitate cu operaţiunile globale ale grupului", spune Rene Rosenberg, noul director executiv al Affichage România, care a deţinut anterior poziţia de director operaţional. Affichage România are peste 4.600 de spaţii de publicitate distribuite la nivel naţional în mai mult de 60 de oraşe.
Compania realizează proiecte de publicitate stradală în parteneriat cu municipalităţile şi este prezentă în mai multe oraşe, precum Bucureşti, Braşov, Iaşi, Timişoara, Constanţa, Oradea, Botoşani, Vaslui, Sighişoara şi Cisnădie. Affichage România a obţinut venituri de 36,5 mil. lei (circa 10 mil. euro) în 2008, ultimul an pentru care sunt disponibile date financiare. Affichage Holding SA a avut afaceri de circa 250 mil. euro în 2010.
Compania de publicitate outdoor Affichage România este deţinută în proporţie de 100% de compania elveţiană Affichage Holding SA, după ce aceasta din urmă a cumpărat 30% din acţiunile companiei româneşti de la americanii de la Ventris.
Valoarea tranzacţiei nu a fost făcută publică. "Mă voi dedica în totalitate îmbunătăţirii operaţiunilor locale ale Affichage Holding, în conformitate cu operaţiunile globale ale grupului", spune Rene Rosenberg, noul director executiv al Affichage România, care a deţinut anterior poziţia de director operaţional. Affichage România are peste 4.600 de spaţii de publicitate distribuite la nivel naţional în mai mult de 60 de oraşe.
Compania realizează proiecte de publicitate stradală în parteneriat cu municipalităţile şi este preze