Guvernul britanic a dat unda verde unei controversate cai ferate de viteza, care ar urma sa uneasca Londra si Birmingham, pe o distanta de 140 de kilometri, care va costa aproape 39 de miliarde de euro.
Secretarul britanic pentru Transporturi, Justine Greening, a anuntat ca temerile activistilor de mediu sunt luate in considerare de noul proiect, caruia i s-au adaugat, din acest motiv, mai multe tuneluri, scrie BBC.
Prima faza a proiectului High Speed Two (HS2) ar putea fi realizata pana in 2026 si va scurta calatoria pe aceasta ruta pana la 49 de minute. A doua faza a proiectului va ajunge pana la Manchester si Leeds pana in 2033.
Potrivit estimarilor guvernului, intregul proiect va costa aproape 39 de miliarde de euro si va aduce beneficii economice de 53 de miliarde de euro, desi sunt si voci care contesta aceste cifre.
Guvernul britanic a dat unda verde unei controversate cai ferate de viteza, care ar urma sa uneasca Londra si Birmingham, pe o distanta de 140 de kilometri, care va costa aproape 39 de miliarde de euro.
Secretarul britanic pentru Transporturi, Justine Greening, a anuntat ca temerile activistilor de mediu sunt luate in considerare de noul proiect, caruia i s-au adaugat, din acest motiv, mai multe tuneluri, scrie BBC.
Prima faza a proiectului High Speed Two (HS2) ar putea fi realizata pana in 2026 si va scurta calatoria pe aceasta ruta pana la 49 de minute. A doua faza a proiectului va ajunge pana la Manchester si Leeds pana in 2033.
Potrivit estimarilor guvernului, intregul proiect va costa aproape 39 de miliarde de euro si va aduce beneficii economice de 53 de miliarde de euro, desi sunt si voci care contesta aceste cifre.