Reprezentanţii RATB spun însă că tramvaiele nu pot frâna în câţiva metri, pentru că există riscul de a patina.
"La tramvai este ca şi în cazul trenurilor, tramvaiul nu poate frâna în câţiva metri. Cu toate sistemele de frânare pornite, tramvaiul nu poate opri în mai puţin de 15-20 de metri pentru că survine patinajul, este vorba de metal pe metal. Tramvaiul, ca şi calea ferată, este protejat de nişte legi speciale, nu intră oricine ca vatman", a declarat, pentru RTV.net, Mihai Aurel, şef al depoului Bujoreni.
ŞOCANT! Mircea Lucescu, după accidentul de maşină: "Să mă ierte Dumnezeu, dar parcă a vrut să dea peste mine!"
Reprezentanţii RATB spun însă că tramvaiele nu pot frâna în câţiva metri, pentru că există riscul de a patina.
"La tramvai este ca şi în cazul trenurilor, tramvaiul nu poate frâna în câţiva metri. Cu toate sistemele de frânare pornite, tramvaiul nu poate opri în mai puţin de 15-20 de metri pentru că survine patinajul, este vorba de metal pe metal. Tramvaiul, ca şi calea ferată, este protejat de nişte legi speciale, nu intră oricine ca vatman", a declarat, pentru RTV.net, Mihai Aurel, şef al depoului Bujoreni.
ŞOCANT! Mircea Lucescu, după accidentul de maşină: "Să mă ierte Dumnezeu, dar parcă a vrut să dea peste mine!"