Un angajat al RATB susţine că Mircea Lucescu a scăpat cu viaţă pentru că a fost lovit de un model mai nou de tramvai, altfel urmările ar fi fost mult mai grave.
Vatmanul a declarat că tramvaiul care a lovit maşina antrenorului este un model nou, fabricat în Craiova, şi se deosebeste prin modelele mai vechi datorită faptului că nu avea în faţă tamponul masiv, de 50 de centimetri, cum îl au tramvaiele clasice. Cu acestă piesă, consecinţele ar fi fost tragice.
"Un tramvai gol are 30 de tone. Pe jumătate plin, trece de 40 de tone. La o viteză legală de 30 de kilometri pe oră, distanţa de frânare este undeva între 30 şi 40 de metri. Gândiţi-vă că mai sunt şi alte circumstanţe, de pildă locul unde s-a produs accidentul este uşor în pantă. În aceste condiţii, chiar dacă Lucescu a văzut tramvaiul la 30-40 de metri distanţă, impactul tot nu putea fi evitat. După părerea mea, la cum a arătat maşina, n-au fost nici măcar 20 de metri, garantat!", dezvăluie vatmanul pentru ProSport.
Totodată, vatmanul susţine că îl cunoaşte pe colegul implicat în accident şi spune că este un om liniştit, care nu ar fi lovit maşina cu intenţie.
"Îl cunosc pe cel care conducea tramvaiul. Este un tip liniştit, nu e genul care dă flashuri sau claxoane sau care aleargă tramvaiul prin Bucureşti", a mai vatmanul, care a venit şi cu o dezvăluire şocantă: "Lucescu a avut noroc. Vagonul care l-a lovit este un model relativ nou, produs la Craiova, fără tamponul acela de fier din faţă. Gândiţi-vă ce ravagii ar fi făcut ţepuşa aceea de 50 de centimetri! Dacă era un tramvai clasic, Lucescu putea muri!".
Mircea Lucescu a suferit un accident vineri, atunci când a vrut să facă stânga pe linia de tramvai şi a fost lovit de acesta. În urma accidentului, a ajuns la spital cu coastele rupte şi plămânul perforat si a fost necesară intervenţia chirurgicală.
Antrenorul consideră