Pe multe le-au îndrăgit bunicii noştri. Ei au predat ştafeta părinţilor noştri, care, la rândul lor, ni le-au recomandat. Există branduri româneşti care s-au dezvoltat şi s-au afirmat înainte de comunism, dar şi în timpul lui, care s-au adaptat sau nu noilor cerinţe ale capitalismului, branduri care au rămas în urmă la capitolul poziţionare şi reflectare a acesteia în întreaga experienţă de brand: produs, ambalaj, comunicare.
Într-un context economic în recesiune, campania de faţă îşi propune încurajarea companiilor de a dezvolta şi promova branduri româneşti. Totul, cu sprijinul Jurnalului Naţional, care şi-a obişnuit publicul cu ideea de "Recurs la România". Adică acel recurs la tot ceea ce este stabil şi valoros prin sine, la rădăcini, la tot ceea ce este autentic românesc. Competiţia, lansată de agenţia de branding şi design Seed Consultants, invită să se înscrie companiile mici, mijlocii şi mari care au în portofoliu un brand românesc de produs, de serviciu sau de corporaţie şi pe care doresc să îl relanseze sau să îl reinventeze.
La finalul campaniei, brandul câştigător va beneficia de un program complet de rebranding care să răspundă nevoilor sale, căci Seed Consultants doreşte să contribuie la creşterea notorietăţii industriei româneşti de consultanţă de brand.
La prima ediţie a programului, Plantavorel a fost ales "Cel mai promiţător brand românesc". Un brand prezent pe piaţă din 1825, cu care au crescut generaţiile bunicilor şi părinţilor noştri. "Sunt sigură că publicul a auzit de Laboratoarele Vorel şi de produsele acestuia – Voseptol sau Hepatobil – şi vor auzi şi nepoţii noştri, fie că vor fi aici sau peste hotare", declara atunci Dochiţa Zenoveiov, managing director la Seed Consultants.
Pentru cea de-a doua ediţie a programului, companiile îşi pot înscrie brandul în perioada 5-31 ianuarie 2012,